Pasif Income

Monday, December 27, 2010

RESEPI JUTAWAN SENYAP PENANG CHAR KUAY TEOW

Anda Mahu Buat Bisnes Sendiri Tanpa Perlu Hadir Kursus Dan Mulakan Hari Ini Juga! Ketahui Rahsia…

“Dalam Masa 5 ½ Minit Saya Akan Tunjukkan Bagaimana Memperoleh RM12,600 Dalam Masa Sebulan Dalam Perniagaan ‘Char Kuay Teow’ Secara Partime/Fulltime Di Pasar Ramadhan, Pasar Malam Atau Gerai/Restoren.”Ketahui Rahsia ‘Resepi Char Kuay Teow Sempoi’…
“Anda Mempunyai 365 Hari Untuk Mencubanya Tanpa Risiko!”

Sahabat yang dihormati, Nama saya ialah Ahmad Sobri dan berasal dari Pulau Pinang. Saya mempunyai Rahsia Resepi Penang ‘Char Kuay Teow Sempoi’ yang saya simpan selama ini tapi kini saya mahu berkongsi dengan anda. Saya juga ingin mengucapkan tahniah kerana anda telah dipilih untuk menerima maklumat Rahsia yang cukup menguntungkan ini. Saya dapat membantu anda membuat bisnes yang memberi pulangan yang lumayan ini walaupun anda sebelum ini tiada kemahiran atau pengalaman dalam bidang ini.

Masakan berapi disukai ramai...! Cepat & Pantas!

Resepi rahsia ini saya dapat daripada pakcik saya di Penang yang pernah membuka gerai Char Kuay Teow. Dia belajar dengan Chef Cina resepi ni, original tau. Pada masa itu saya tengok para pelanggan yang datang ke gerainya setiap malam sangat ramai walaupun hanya gerai kecil di kampung sehinggakan dalam satu malam pendapatannya mencecah seribu ringgit. Saya dan isteri antara pelanggan tetapnya, setiap hari kami akan makan char kuay teow sambil melihat pelanggan yang datang dari serata tempat yang bermotosikal, kereta, kereta mewah semuanya ada. Saya dapati semua pelanggan2nya memuji keenakan rasa char kuay teownya seorang sepinggan tak cukup mesti tambah lagi sepinggan.  

Testimoni pelanggan 
 “Saya ni peminat Char Kuay Teow, mana tempat ada saya cuba tapi abang punya Char Kuay Teow ni sedap betul, sepinggan tak cukup, power betul lain dari yang lain”.
Iwan, pekerja swasta

“Char Kuay Teow abang ini sedap la, saya mesti order special punya baru power! Tengoklah licin pinggan… satu kepala udang pun tak tinggal!”
Syahid, Bussinesman  

“ Anak saya yang kecil2 tu susah betul nak makan kat rumah tapi kalau makan Char Kuay Teow ni hari-hari nak, berselera betul makan katanya sedap sangat, mak beli lah lagi”.
Syarifah, Surirumah 

 Lihatlah betapa ramainya pelanggan di gerai char kuay teow ni...! Penuh sesak kalau malam minggu lagi la, x cukup kerusi meja. Buka sampai 2-3 pagi!

Dengan resepi Penang Char Kuey Teow ni anda boleh berjimat jika anda ada anak macam Farhan 11 tahun yang tak makan & sentuh nasi sejak umur 6 tahun tapi minat giler makan ckt. Tiap-hari 1 pinggan pasti habis licin! Anak anda ada camni?

Memang saya akui perniagaan char kuay teow memang mendapat tempat dimana-mana negeri pun, lebih2 lagi di pasar-pasar malam dan pasar ramadhan, pelanggan sanggup menunggu walaupun orang ramai sebab masakannya special lain dari masakan panas Thailand. Anda pernah makan char kuay teow di Penang terkenal di Alkaria BM, Sungai Dua, Seberang Jaya, Bayan Baru dan lain-lain tempat tauke char kuay teow memang kayaraya. Satu kedai hanya jual satu menu sahaja, itu pun tak menang tangan, Melayu, Cina, India, kecil besar tak kira profesion semua golongan menggemari char kuay teow!. Cuba bayangkan selepas anda mengetahui resepi rahsia yang saya simpan rapi selama ini anda …

  •  Tidak perlu risau walaupun tiada sijil atau ijazah (kurang pendidikan) bukanlah penyebab seseorang itu tidak boleh menjadi KAYA. Ingat sabda Rasulullah yang bermaksud “9/10 rezeki itu datangnya dari perniagaan”. Mempunyai wang untuk dihantar kepada ibubapa untuk membalas jasa mereka.
  • Boleh membeli kereta dan rumah idaman sendiri.
  • Menjadi usahawan berjaya dalam bisnes makanan.
  • Berkemampuan mengerjakan Haji & Umrah.
  • Membuat kebajikan amal jariah pada bila-bila masa.
  • Dihormati masyarakat, menjadi idola, contoh usahawan berjaya dan menjadi kebanggaan keluarga & kawan2.
  • Mendapat kepuasan diri dalam hidup sebab mampu usaha berdikari & berjaya.
Saya dengan berbesar hati mempersembahkan kepada semua satu panduan mudah di sini:-
Buku Manual Rahsia Resepi - Penang Char Kuay Teow 

Di dalam manual resepi ini anda…

  1. Tidak perlu pening kepala ~segalanya telah siap sedia diterangkan cara-caranya dari a – z.
  2. Tidak perlukan banyak masa untuk mencari bahan-bahan hanya pergi ke pasaraya besar/kedai borong semuanya ada dijual dengan harga yang murah.
  3. Tidak perlu modal yang besar sebaliknya perniagaan yang bermodal kecil inilah yang mendapat untung besar, hanya perlu ruang kecil untuk memasak seperti di pasar malam ataupun sewa depan restoren yang sedia ramai pelanggan. Sewanya murah mungkin RM10 –RM15 satu malam tetapi buat permulaan saya syorkan anda membuka tapak di pasar ramadhan, pasar malam atau cukup hanya gerai ditepi jalan . Pasti wang mengalir tanpa henti sebab di situ tumpuan orang ramai.
  4. Tidak perlukan banyak masa & peralatan untuk 'setting bisnes' (ini yang selalu menjadi halangan pada peniaga2 baru).


 Saya dan isteri pada permulaannya pernah berniaga di pasar ramadhan, kami tak menang tangan dari buka gerai sampailah orang azan maghrib (berbuka puasa) baru lega sikit. Rasa penat hilang bila kira duit, emm… memang berbaloi!.Jangan menelan bulat-bulat apa yang saya katakan. “ Cuba anda lihat sendiri di pasar2 ramadhan dan pasar malam sekiranya ada satu gerai yang menjual char kuay teow, gerai itu pasti menjadi tumpuan pengunjung dan saya pasti dalam satu malam sahaja pendapatan mereka boleh mencecah lebih RM1,000. Sekiranya anda pernah ke Penang, Perak, Selangor, Kedah perniagaan char kuay teow hanyalah gerai biasa saja terutama di Penang tempat saya sendiri. Saya sendiri terkejut ingatkan satu gerai tu restoren besar sebab famous sangat sampai keluar surat khabar & TV, rupa-rupanya hanya berniaga di celah2 lorong belakang bangunan tapi orang punyalah ramai, memang kayaraya tokey ni (jutawan senyap).

Saya jamin anda boleh mengikut jejak langkah tokey ini juga dengan resepi rahsia dari pakcik saya yang setanding, tak mustahil. Sahabat … anda memang bertuah!”. 
Jika anda memesan resepi ini anda akan diajar:
 - Resepi membuat jeruk lada yang sedap yang setiap orang akan meleleh air liur ketika menunggu pesanan char kuay teow tiba. 
- Rahsia mengekalkan pelanggan lama di samping mendapat lebih ramai pelanggan baru. 
- Teknik menggoreng char kuay teow yang sebenar. (cara menggoreng yang menjadikan char kuay teow ini lain dari yang lain). 


video

Anda tentu tak dapat bayangkan berapa banyak duit seorang jutawan tokey char kuay teow boleh dapat dalam bisnes ini.
Saya akan tunjukkan potensi pendapatan anda jika anda bertekad untuk berjaya seperti mereka untuk mendapat pendapatan ribuan ringgit sehari!
Jualan Sehari (pinggan) *Pendapatan Sebulan *Pendapatan Setahun
50 *RM5,200* RM63,000
200* RM21,000 *RM252,000 
500 *RM52,500* RM630,000 
1000* RM105,000 * RM1,260,000
*Berdasarkan harga sepinggan RM3.50. Ini hanyalah kiraan bagi pendapatan kasar.

Jika saya boleh menolong anda membuat RM200, RM400,RM1,000 atau lebih dalam sehari!, berapakah anda fikir saya perlu meletakkan harga Resepi Rahsia Char Kuay Teow Sempoi ini? Untuk makluman anda saya telah membelanjakan ratusan ringgit untuk mencuba resepi ini berkali-kali mencari cara dan teknik menggoreng yang sesuai bagi membuat rasanya special. Saya telah kumpulkan semua rahsia bahan-bahan dan peralatan yang diperlukan serta tip-tip untuk berjaya dalam perniagaan ini dalam sebuah manual padat yang mudah diikuti. Sebanyak 100 jam telah diperuntukkan untuk kajian dan cubaan dan dengan kos RM20/jam, jadi jumlah keseluruhan mencecah RM2,000! tetapi saya tidak sanggup meletakkan harga sedemikian kerana saya mahu pastikan mereka yang benar2 berminat untuk mencari pendapatan lumayan dalam perniagaan ini mampu untuk memiliki resepi rahsia ini, sebab itulah Resepi Rahsia Char Kuay Teow Sempoi ini saya tawarkan pada harga istimewa hanya RM199 sahaja untuk masa terhad sahaja. Hmmm…RM199 agak mahal?

Izinkan saya mengajak anda untuk memikirkan beberapa perkara … Saya pasti anda tetap membelanjakan lebih RM199 pada tahun ini, mungkin anda mahu membeli baju baru, atau kasut baru dan ianya akan menjadi buruk tidak sanpai 2 tahun tetapi resepi rahsia ini akan memberi wang lumayan sentiasa mengalir jika anda gunakan dan simpan resepi rahsia ini baik2 untuk anak cucu anda! Jika anda berniat untuk meminta resepi dari tokey char kuay teow tentunya mereka tidak akan beri walaupun anda sanggup merayu-rayu.

Tahukah anda ada 4 jenis perniagaan akan dapat bertahan bahkan meningkat walaupun ekonomi meleset sekalipun.
1) Makanan
2) Pendidikan
3) Kesihatan dan Kecantikan
 4) Teknologi (telekomunikasi/IT) dll.
Makanan- walaupun gawat orang tetap kena makan untuk hidup sebab itu walaupun banyak kedai makan pasti mendapat sambutan yang penting kita mesti kreatif, jangan bersaing pada harga lebih murah nanti perniagaan kita tak dapat bertahan. Harga mesti berpatutan mengikut kos kita. Pedulikan mereka yang jual murah tapi rasa tak sedap, lama kelamaan pelanggan akan lari, banyak lagi cara anda boleh buat. Tips akan saya sertakan di dalam manual resepi ini nanti. Istimewanya berniaga makanan seperti Char Kuay Teow hari ini keluar modal harini juga akan dapat balik modal termasuk untung sekali, jadi anda jangan bimbang anda tak akan rugi. Sekiranya anda tidak mahu berniaga tak mengapa anda boleh gunakan resepi ini untuk anda berjimat masak sendiri di rumah menjamu selera keluarga dan kawan-kawan mereka pasti berbangga dengan masakan anda! Sahabat, Anda boleh melihat betapa maju dan mewahnya negara kita. Bagi pendatang asing Bumi Malaysia adalah ‘lubuk emas’ bagi mereka tapi sayang sekali masih ada orang kita yang masih miskin di negara sendiri. Ada 2 sebab mengapa seseorang itu boleh berjaya pertama mereka tidak berputus asa, kedua pantas merebut peluang. Itulah antara kata-kata azimat Mike Litman, Jutawan muda yang pernah tidur di kaki lima.  

Sekarang! Anda boleh mendapat manual Resepi Rahsia ini pada harga istimewa untuk masa terhad sahaja, Ya! Dengan hanya RM___(lihat harga tawaran di bawah) anda dapat memiliki resepi ini! dan sekiranya anda memesan dalam masa 5 hari anda akan mendapat :-
Bonus 1# Resepi Cakoi yang digemari ramai. (Bernilai RM25) - Dalam buku karangan Chef Li yang bertajuk “Jutawan Senyap” Dimana terdapat kisah pendatang asing dari Indonesia yang menjadi jutawan hanya dengan berniaga Cakoi ditepi-tepi jalan. Resepi ini saya berikan kepada anda percuma!
Bonus 2# Resepi Nasi Goreng Sempoi (Bernilai RM25) - Juga resepi pakcik saya yang laris dijual bersama char kuay teow
Super Bonus # Peluang & Sukses : 8 langkah untuk mendapat untung besar! (Bernilai RM50)
Mega Bonus # 5 Rahsia Orang Kaya Yang Mereka Tidak Mahu Anda Tahu!

Ya! untuk tempoh terhad sahaja. Maaf, sekiranya anda tertidur akan membayar harga RM199 (tiada diskaun) Anda tidak akan rugi dengan jaminan tanpa risiko selama SETAHUN! Jika anda masih ragu2 tentang resepi ini lihat jaminan peribadi saya. Dapatkan resepi ini dan gunakan! bukan seminggu bukan sebulan tapi setahun! Ini bermakna jika dalam masa 12 bulan anda tidak berpuashati dengan sambutan pelanggan anda, pulangkan kembali manual resepi rahsia char kuay teow sempoi dan saya akan pulangkan kembali wang anda tanpa soalan. Bukankah ini jaminan yang cukup adil?

Testimoni Pembeli Manual CKTS

“Salam, Resepi yang anda beri sudah di izinkan Allah ‘menjadi’. Saya pun dah hamper 2 minggu buka gerai ckt. Sambutan Alhamdulillah w’pun ramai kat sini masih tak kenal ckt. Terima kasih banyak saudara”.
Haslizam, Muadzam Shah, Pahang.


Asslkm bang…saya dah cube masak char kuay teow… peh bang sebiji rasa mcm kat _____ la…family pun cakap memang sedap…Alhamdulillah..tq sgt2 bang.. tak sabar mula niaga ni. Amin.”
Solihin, Muar, Johor.


Salam. Syukur, dah lama saya cari resepi ni sebab keluarga saya suka makan sangat. Saya bukan nak niaga tapi nak masak sendiri untuk keluarga dan boleh jimat sikit. Rasa memang sempoi betui, keluarga semua cakap best la”
Pauzi, Pegawai Kerajaan, Intan, Bukit Kiara, KL.

Sahabat, “Nasib baik dan kemewahan hanya datang kepada mereka yang mencari peluang”. Mereka yang mendapat pendapatan yang tinggi biasanya dikatakan bernasib baik. Kebenarannya ialah nasib baik adalah untuk semua orang walaupun bernasib baik semestinya seorang yang berusaha. Akhir sekali anda tidak akan tahu hasilnya jika anda tidak mencuba! Bertindak sekarang! Saya menunggu pesanan daripada anda.

P.S - Sahabat, teruskan apa yang sedang anda lakukan sekarang dan anda akan mendapat keputusan yang sama, gaji tak cukup, boss yang cerewet, tiada simpanan untuk masa kecemasan, hutang keliling pinggang ataupun tiba2 tempat anda bekerja ditutup, anda mesti bersedia! Setahun dari sekarang kemungkinan besar kos sara hidup anda semakin meningkat! Bertindak sekarang! Pesan resepi ini dalam masa 5 hari saya berikan diskaun RM139 dan 2 Bonus resepi + 1 Super Bonus + Mega Bonus terhad untuk tempoh terhad sahaja dan jika anda lewat atau tertidur maaf anda perlu membayar dengan harga RM199!

*Perhatian: Untuk makluman anda ini adalah Resepi Original (Hak Cipta Terpelihara) bukannya resepi yang ditiru,diciplak @ didapatkan dari Chef atau laman web resepi masakan dari Internet. Saya dah kaji semua resepi yang diberi di Internet  (tentunya percuma) adalah tidak sama langsung dengan resepi yang asal.

Cepat dapatkanya sekarang !
Promosi terhad
RM199 Harga Sebenar

Nanti dulu!
Tawaran Diskaun RM139
Jadi anda hanya perlu bayar RM199-RM139 = RM60 shj.

Utk mendapatkan Kupon Diskaun  SMS/Whatsapp: CKTSRM60,Nama,Email ke 0135155431 
(sah hingga diskaun ditarik balik pada bila-bila masa sahaja)

Jualan TERHAD! Sah hingga 25 Oktober 2014.
*(Untuk mengelakkan terlalu banyak persaingan kepada peniaga.)

Bonus Percuma Gempak!: Resepi Nasi Kukus Ayam Dara Berempah Bernilai RM299 (Menu makanan ini juga tidak kurang hebatnya & tengah panas. Resepi ini juga boleh buat niaga yg mendapat jualan ribuan ringgit sehari dgn hanya berniaga di tepi jalan)

Cara Bayaran: Bank In Jumlah Bayaran ke Akaun CIMB: 03020002153200 @ MAYBANK: 157410107714 Nur E Lani 
*Penting: Selepas Bank In Sila SMS: Jumlah Byrn., Tarikh & masa bank in, nama, alamat email ke 0135155431
*Manual resepi CKTS akan dihantar ke email anda selepas pengesahan bayaran di buat dalam tempoh 24 jam.
*Buku ini adalah dalam bentuk ebook (softcopy) file format pdf. Jika komputer anda tidak dapat membaca format pdf sila download program Adobe Reader @ minta untuk dalam format Microsoft Word.

"Demi Kejayaan Anda."
"Hijrah Untuk Berubah
Sobri, Kaya Beriman Marketing 
LIKE https://www.facebook.com/ResepiJutawanSenyap